În contextul răspândirii COVID-19, din respect pentru clienții noștri a căror sănătate si siguranță o consideram o prioritate, Cluj Business Class aducem următoarele precizări importante.

Întregul proces de check in–check out se desfășoară in mod automat, extrem de simplu, fără ca oaspeții sa fie nevoiți sa interacționeze fizic in nici un fel cu personalul hotelului (self check in/check out):

  • Poarta auto cu deschidere prin apel telefonic - GSM (parcare gratuită supravegheata video non stop)
  • Acces securizat in incinta (coduri acces poarta pietonala, coduri acces in clădire, respectiv coduri de acces in apartamente)
  • Oaspeții pot opta pentru utilizarea sistemului de alarma individual performant, de ultima generație, existent in fiecare apartament/camera de hotel in parte, sistem de alarma extrem de facil de utilizat prin simpla apropiere a unui key tag de consola alarmei existente pe holul de intrare in apartament. Sistemul de alarma este monitorizat de către o firma de securitate acreditata, 24/24 ore, respectiv 7/7 zile, timpul de intervenție fiind de cca. 2-3 minute din momentul recepționarii semnalului de alarma de către dispecerat, fie ca este vorba de o alarmare de tip efracție sau de incendiu).

Din momentul efectuării rezervării, oaspeților li se comunica (prin e-mail/mesaj text/prin canalele booking.com, etc.) informațiile legate de procesul de self check in/check out (informații referitoare la codurile de acces in unitatea hoteliera însoțite de instrucțiuni precise de utilizare ale acestora).

Ca masuri suplimentare pentru prevenirea răspândirii COVID–19, am implementat următoarele masuri suplimentare in interiorul complexului nostru de apartamente:

  • Curățenia si igiena generale sunt aspectele pe care punem întotdeauna un accent deosebit, iar la Cluj Business Class se respecta cu strictețe cele mai înalte standarde de curățenie si igiena impuse de specificul activității. Fiecare camera este curățata si dezinfectata in cel mai mic detaliu, dar nu am scăpat din vedere nici un moment importanta dezinfectării cat mai temeinice a fiecărui colțișor din spatiile comune: holuri, lift, casa de scara, etc.
  • Am implementat in prezent masuri suplimentare specifice recomandate de Organizația Mondiala a Sănătății si Ministerul Sănătății in privința prevenirii răspândirii COVID-19.
  • S-au instalat dispensere cu dezinfectant pe baza de clor si alcool atât in zona de acces a clienților cat si in spatiile comune.
  • Sunt amplasate covoare îmbibate cu substanță dezinfectanta la intrarea in clădire, respectiv in lift.
  • In fiecare apartament sunt disponibile dispensere cu șampon profesional/săpun lichid atât in cabinele de dus, cat si la lavoarele din bai, iar in bucătarii li se pune la dispoziția oaspeților, in mod gratuit, detergent/săpun lichid, pastile-detergent pentru mașina de spălat vase, respectiv detergent pentru mașina de spălat haine.
  • Se efectuează dezinfectarea suplimentara permanenta a suprafețelor, fie ca este vorba de balustrazi, clanțele ușilor, butoanele de comanda ale ascensorului, consolele touch screen, etc.
  • Este restricționat total accesul persoanelor străine in incinta si in clădire, cu excepția personalului propriu, respectiv al angajaților firmei specializate de curățare – spălare a lenjeriei/prosoapelor care face colectarea in saci speciali etanși a lenjeriei utilizate si livrarea in ambalaje sigilate a lenjeriei curate .

In aceste momente de criza înțelegem sa oferim maxima noastră flexibilitate atât in privința acceptării exclusive a modalităților de plata electronice, cat si prin oferirea unei politici de anulare gratuite cu pana la 24 de ore înainte de rezervare, dar si  prin acordarea ospețiilor noștri a posibilității schimbării datelor pentru rezervările deja făcute, fără nici un cost, pana la finalul anului 2020, in măsura disponibilităților.

Rămâneți corect informați!

Rămâneți sănătoși si optimiști!